Kullanıcı adı:

Şifre:

Şifremi Unuttum
Reklamı Gizle
Reklamı Gizle

Uzay Oyunları : Ender’s Game 2013 Full Hd Filmi izle – Güncel Sinemalar izleme Merkezi


Film Bilgileri
Uzay Oyunları : Ender’s Game 2013 Full Hd Filmi izle – Güncel Sinemalar izleme Merkezi
86.415 kez izlendi
Uzay Oyunları filmi hakkında; Amerika yapımlı macera dolu sahneleriyle sizlerle buluştu. Gavin Hood tarafından yönetilen film, Orson Scott Card'ın klasikleşmiş bir bilim kurgu romanından uyarlanmıştır. Düşman bir uzaylı topluluğu dünyaya saldırır. Donanma komutanı olan Mazer Rackham, onlarla kahramanca mücadele eder. Askeriyenin eğittiği genç askerlerin arasından çok zeki olan Ender Wiggin'in birliğe katılması istenir. Devamı için videolar eklidir. Not: Uzay Oyunları filmi yeni çıktığı için şuanlık sadece tanıtım amaçlı olup fragmanları eklidir. Tam videoları internete yüklendiğinde sitemizden izleyebileceksiniz. 1080 film izle iyi seyirler diler...
Filmden Kareler
Benzer Filmler
34 yorum bulunmaktadır: " Uzay Oyunları : Ender’s Game 2013 Full Hd Filmi izle – Güncel Sinemalar izleme Merkezi "
  1. Hasan 13 Kasım 2013, 17:35 -

    Tam videosunu ekleyebilir misiniz.

    • admin 16 Kasım 2013, 17:10 -

      Hocam tam filmi internete yüklendiğinde eklenecektir. ilginiz için teşekkürler

  2. buket 28 Aralık 2013, 16:39 -

    tam filminin çıkmasını bekliyorum

  3. fiyasko 29 Aralık 2013, 23:27 -

    filmi anca digitürke düştüğünde ekelersiniz

  4. hasan 01 Ocak 2014, 20:16 -

    Tam filmi daha çıkmadımı

    • Muhammet Ali ERKUT 05 Ocak 2014, 15:04 -

      Hayır hocam uzay oyunları filmin tam videoları çıktığında 1080filmizle.com a yüklenecektir.

  5. alp 04 Ocak 2014, 02:16 -

    neden başka bir film yayınlıyorsunki

    • Muhammet Ali ERKUT 04 Ocak 2014, 11:48 -

      Gözden kaçmış. Videolar yenilendi arkadaşım

    • alp 12 Ocak 2014, 23:28 -

      Mesaj cevap hızından dolayı teşekkür ederim

  6. yok 09 Ocak 2014, 01:22 -

    hadi ya tam filmi çıksın

  7. cüneyt 12 Ocak 2014, 16:43 -

    ya be kardeşim 2.5 ay önce cıkan filmi internette düşsünde ekliyim diyorsun o zaman sen tam bi asalaksın ruslardan bişeyler örenin baskasının koydugundan kopya cekiyosan senin siten beş para etmez adam gibi işinizi yapsanıza kardeşim eski film sitesi kurmuşun sen ne işe yararsın sileyim bu siteyide bari

    • Muhammet Ali ERKUT 13 Ocak 2014, 13:32 -

      Merhabalar;

      Uzay oyunları adlı filme yapmış olduğunuz “ya be kardeşim 2.5 ay önce cıkan filmi internette düşsünde ekliyim diyorsun o zaman sen tam bi asalaksın ruslardan bişeyler örenin baskasının koydugundan kopya cekiyosan senin siten beş para etmez adam gibi işinizi yapsanıza kardeşim eski film sitesi kurmuşun sen ne işe yararsın sileyim bu siteyide bari” yorum sizin basit bir kişiliğe sahip olduğunuzu gösterir. Yaptığımız işin iç konusuyla ilgili bilmeyişiniz sizin teknoloji cahili olduğunuzun bir göstergesidir. Yaptığımız iş öyle basit bir iş değil. Her gün yüzlerce telif hakkı ihtarnameleri alıyoruz. Her filmi hemen internete taşıyamıyoruz. Yasal sebeplerden dolayı. Bu konuyu anlamayışınız sizin “ASALAK” olduğunun bir kanıtıdır.

      Cahil beyninize bilgiler dilerim…

      Mailinize cvp gönderildi.

  8. özgür 13 Ocak 2014, 18:24 -

    Güzel kardeşim benim site yapmışssın film yüklemişssin tamam da o nasıl bi cevaptır. adama basit demişsinde altta kalmama caban yüzünden bi ton hakaret saydırmışssın. İnternet üzerinden yayınlama şuan mümkün değil. mümkün olduğunda zaten bütün sitelerde bu film yer alıcaktır. Hakaret etmek yerine açıklama yapabilirdin. Boyle bir adminin yonettiği siteyi bilgisayarıma ve kendime uygun bulmuyorum.

    • Muhammet Ali ERKUT 14 Ocak 2014, 22:45 -

      Hocam karşımızdaki kişi düzgün cümleler kurarsa, güzel karşılık alır. Rüzgarı eken, fırtınayı biçer. Nasıl konuşursan o şekilde karşılık alırsın. Düşüncene saygı duyuyorum. Sen iyi niyetinden böyle konuşuyorsun ama kimse böyle iyi niyetli değildir. Adamın kurduğu cümlelere bak hocam. neyse uzatmanın anlamı yok. Huzurlu günler dilerim.

  9. Deniz 13 Ocak 2014, 23:16 -

    film ne zaman yüklenir kesin ya da tahmini bir tarih söyleyebilirmisiniz.

    • Muhammet Ali ERKUT 14 Ocak 2014, 22:47 -

      Hocam tam olarak kesin bir tarih yok ama yüklenildiği taktirde facebook.com/1080filmizle sayfamızdan bildirilecektir üyelerimize

  10. DJ Sonsuz 16 Ocak 2014, 07:37 -

    Arkadaşlar filmi izlemek isteyen varsa yabancı dil var elimde altyızada var ekstra buldum biryerden ama engilizce dil buldum bs playerden ekleyip engiliş izledim isteyen varsa verebilirim

    • şinasi 16 Ocak 2014, 19:19 -

      ingilizce olsun nasıl izleyeceğim yardımcı olsan tşklr

  11. oğuz 17 Ocak 2014, 13:06 -

    ben istiyorum hocam

  12. DJ Sonsuz 17 Ocak 2014, 15:09 -

    skype sonsuzadek-20

  13. DJ Sonsuz 17 Ocak 2014, 15:14 -

    admin kardeş al bu filmi indircenmi yoksa napacaksan yap:) sinama çekime alt yazıda var istersen onuda vereyim sana

    Link için yöneticiyle görüşmeniz gerekiyor.

    • Muhammet Ali ERKUT 18 Ocak 2014, 00:21 -

      Hocam link alındı yardımcı olduğunuz için teşekkür ederiz. Bizlerle beraber ekip halinde yeni film videolarını bizi bildirdiğinizde gereken upload işlemi gerçekleştirilecektir. Film yazarlık için arkadaşlar bize ulaşsınlar.

      Uzay oyunları filmi DJ Sonsuz arkadaşımın önerisi doğrultusunda buraya upload edilmektedir yaklaşık 40 Dk ya kadar tek part videosu burada yayınlanacaktır. Bilginize

  14. FFER 18 Ocak 2014, 12:02 -

    ALT YAZISI YOK BURADA AMA

  15. eda 18 Ocak 2014, 13:25 -

    admin bu çince mi japonca mı ne altyazılı türkçe altyazılısı ne zaman çıkar

    • Muhammet Ali ERKUT 18 Ocak 2014, 18:55 -

      Hocam sadece bu tam videosunu upload edebildik. Altyazılı ve türkçe dublajlı videoları bulduğumuz an yüklenecektir. Bilginize.

  16. murat 18 Ocak 2014, 19:07 -

    biz çinliyiz ya zaten tükçe alt yazıya gerek yok :D

  17. Ozgur 19 Ocak 2014, 19:50 -

    Basta Admin arkadasimiz olmak uzere bu sitede emegi gecen butun arkadaslara tesekkurlerimi sunuyorum..Bence gercekten harcanilan bir zaman ve uzerinde calisilmis bir emek var.. (Admin arkadasim; Turkce altyazi eklenince ilk once beni haberdar etmezsen fururum seni:))

    • Muhammet Ali ERKUT 21 Ocak 2014, 00:29 -

      Hocam tam ve kaliteli çok beklenen filmlerden haberdar olmak için facebook sayfamıza üye olunuz. Sitenin en başında facebook bağlantımıza tıklayarak görebilirsiniz.

  18. Murat 20 Ocak 2014, 21:29 -

    Emeğinize sağlık fakat Türkçe alt yazı yok ne zaman eklenecek???????????

    • Muhammet Ali ERKUT 22 Ocak 2014, 19:13 -

      Uzay oyunlar ender’s game 2013 filminin türkçe altyazı videoları eklenilmiştir sorunsuz izleyebilirsiniz. Bilginize…

      iyi seyirler…

  19. hacı 22 Ocak 2014, 20:12 -

    Ellerine sağlık admin arkadaşım çok güzel paylaşımlar yapıyorsun. Çok beğendim

Film izle – Film Seyret – Yabancı Filmler – Güncel Filmler – Kaliteli Filmler
  • Facebook
  • Twitter
  • Rss
Film izle - 1080p Film izle - 2014 Filmleri - Yabancı Filmler - Sitemap - Videomap - Rss